luni, 13 septembrie 2010

Capitolul 7 - Demonstration....

Capitolul 7 -Demonstration....

Hannah Beth.

Ceva se intampla si eu o sa aflu. Poate visul e real , probabil e vre-un semn , dar sper sa nu fie adevarat .Sper sa visez. M-am imbracat , nu o sa sscutl de ce a zis Schlieri o sa merg mai repede.Vroiam sa stiu ce se intampla, daca e adevarat.Sau probabil e doar un vin si eu exagerez.Adica stiu ca nu sunt normala , dar totusi vreau sa ma confing ca este doar o tampenie. Kristina a venit cu mine, este cea mai buna verisoara si stiu ca orice ar fii ea ma va sustine. Ma simt ciudat , un strop de tristete infasurat in multa speranta. Inima mea bate la 180 de grade.De ce ma simt asa? De ce sunt asa ? Am ajuns repede la club. Dar se pare ca Schlieri a ajuns inainte mea si vorbea cu o tipa care era....... Alexa.Deci e adevarat , nu mai suportam , am mers spre ei , ma simteam rau dar continuam.

-Schlieri???

-Hannah?!

-Hannah!?( erau socati)

-A...alexa?

-Ce se intampla?

-Nimik Hannah , noi doar....

-Va intalneati pe ascuns?

-Ce? Nu , nu .

-De ce ma minti Schlieri? Alexa credeam ca ejti prietena mea.

-Eu nu..

-Sa va fie rusine!Eu plec!

-Hannah stai!( Schlieri ma prinse de mana , ma tinea strans)

-Nu , lasa-ma!

-Mergem acasa amandoi!( Mai apoi Kristina aparu cu Morgi)

-Schlieri , frate ce draqu faci?

-Morgi?

-Raspunde?

-Nu fac nimik.

-Las-o pe Hannah acum!
-Uite Hannah vreau sa mergem la tine acasa si sa vorbim in liniste.

-Ce sa vorbim? Nu avem ce sa vorbim!(cu aceste cuvinte m-am eliberat din stransoarea lui si am plecat. Am intrat in casa si am urcat in camera mea , nu dupa mult timp Schlieri batea la usa.)

-Hannah te rog , pot sa intru?

-Bine , bine intra!

-Hannah!
-Da?

-Tu crezi ca te insel cu Alexa?

-Da.

-Eu nu te insel , eu te iubesc Hannah!!

-O nu? Si atunci ce faceai tu cu Alexa

-Ne intalneam .

-Vezi ca recunosti...

-Da , ne intalneam pentru a ne intelege in legutura cu o afacere.

-Ce afacere?

-Este vorba despre o noua firma de schiuri.

-Nu te cred!

-Nu? Paia tunci ce-ar fii sa-ti arat!

-Ok..aratami!

Nu a durat 2 secunde ca si-a lipit buzele de ale mele.Era un sarut plin de pasiune, era cu un animal salbatic flamand .

-Doar atat poti?

Apoi , brusc totul sa schimbat de la un simplu sarut sa ajuns la ceva mult mai salbatic.A inceput sa ma dezbrace pana am ramas in lenjeie intima ,la fel si el.Poate nu era un lucru bun ceea ce faceam acum , dar nu regret. Totul era divin plin de pasiune. Corpul meu era invaluit in saruturi. Ma simteam foarte bine , atunci a sosit punctul culminant .Atunci am simtit cum devin femeie.

_________________________________________________________-

Buna fetelor , sunt Crissy.Imi pare foarte rau pentru intarziere. Vreau sa fac un mic anunt! Sa stiti ac voi posta o data pe saptamana. Dupa cum stiti mai am un fic vd si trebuie sa scriu si acolo. A inceput scoala , sunt pe a 8a si mama are foarte multe asteptari de la mine. Probabil voi posta in Weekend. Apropo eu , Alecsa si Deea am facut un bloc dedicat actritei Ashley Greene (aici)

Un comentariu:

Cristina spunea...

Scuze se pare ca nu merge ala va pun aici linkul http://ashleygreeneromania.blogspot.com/