vineri, 3 septembrie 2010

Capitolul 6- FEARS...

Hannah P.O.V

Era ingrozitor..ceea ce vedeam pur si simplu m-a socat..nu credeam ca e in stare de asa ceva..nu credeam ca Schlieri al meu m-ar insela vreodata...si inca cu cine..cu nimeni alta decat prietena mea din copilarie Alexa..era de necrezut!!!..
Nu stiam ce sa mai fac..eram distrusa...lacrimile se prelingeau pe obrajii mei ca si apa dintr-o cascada...insa m-am decis sa-i las in pace...si am continuat sa merg...

-Hannah..!! Haannaahh!!!
-Ce,cine,cum???!
-Trezeste-te Hannah,e dimineata!..a zis Schlieri..cred ca am adormit aseara..si am uitat sa merg acasa...
-Whew deci a fost doar un vis..[a zis Hannah inca nedumerita..]
-Ce anume?..a zis Schlieri..
-Nimic,nimic..a fost doar un cosmar..
-Ok...

-KRIISTINAAAA!!! A strigat Hannah..de a rasunat toata casa
-Sunt aici Hannah,in camera de vizavi,nu trebuie sa tipi.!!
-Ok scuze..asculta ... vreau sa iti povestesc ceva..ce ma nelinisteste foarte tare...
-Ce anume?spune draga mea,te ascult ...
-E vorba despre noaptea trecuta....am avut un cosmar foarte urat...era intr-o seara...si ma plimbam pe o alee laturalnica..cand am ajuns langa un copac inconjurat cu lumanari..presupunand ca e o cina de indragostit am tras putin cu ochiul de dupa niste tufisuri..si ghici ce?
-Ce ce ceee!?
-Era Schlieri...impreuna cu Alexa..
-Ce?!
-Da...Alexa ii spunea lui Schlieri sa termine relatia cu mine..se facea ca ei sunt impreuna de mult timp..si Schlieri doar profita de mine...
-Ohh Doaamne ..ăsta da cosmar !!!.
-Da..dar faza e ca...acum...m-a pus pe ganduri cosmarul asta..
-Hannah..doar nu crezi ca Schlieri te insala cu Alexa,nu-i asa?..
-Sincer nu stiu ce sa mai cred Kristina..sunt foarte confuza acum....
Hannah..nu il cred pe Schlieri in stare de asa ceva...pare prea de treaba si te iubeste prea mult ca sa se gandeasca macar sa te insele..asa cred eu...asa ca stai linistita si ai incredere in el...
-Ok..am sa incerc sa ma linistesc si sa uit acest urat cosmar...
___Dupa circa 20 de minute..[Schlieri era in baie..inca la Hannah acasa]____
„One,baby don’t you know,I’m still awaiting you...
Two,there’s no reason why.I shouldn’t be with you..”
..aceasta era soneria telefonului lui Schlieri..
-Schlieri! Iti suna telefonul!.. a zis Hannah....dar nici un raspuns...
Curioasa...Hannah a tras un ochi la telefonul lui Schlieri...sii..ce sa vezi...”Alexa’s calling”...
-Alexaa!?..de unde o avea Schlieri numarul lui Alexa?..de-abia s-au cunoscut...
-KRISTINA!!!!!!!?
-Ce este Hannah?..vezi ca o sa trezesti toata strada daca mai zbieri asa!..
-Uita-te aici..pe telefonul lui Schlieri...
„1 missed call-Alexa”
-Ce?..de unde sa aiba el numarul lui Alexa?..de-abia ieri s-au intalnit...
-Da ..stiu..asta am zis si eu...ohh Kristina..incep sa am indoieli in legatura cu Schlieri...
-Stii ce,Hannah?..cel mai bine este sa il intrebi...daca intr-adevar te iubeste..iti va spune adevarul..
-Ceee!?te-ai ţăcănit?..nu pot sa il intreb asta.... daca chiar ma iubeste...ar trebui sa imi spuna el..nu sa aflu eu...
-Hmm ..da,ai dreptate...
-Off sii ce o sa fac acum,Kristina?..
-Offff....a oftat si Kristina....ce-ai zice sa-l intrebam pe Morgi?...el si cu Schlieri sunt cei mai buni prieteni...deci el ar trebui sa stie ceva...
-Grozava idee,Kristina..esti cea mai tare!
-Hee hee...am si eu momentele mele..a zis Kristina .
___dupa circa 10 minute.._____Schlieri iese din baie..imbracat si pregatit sa plece acasa...
-Hannah,iubito!...
-Da,Schlieri..a zis Hannah...parca nu cu atata entuziasm ca inainte cand o striga Schlieri...
-Eu o sa merg acasa acum...ce-ai zice sa iesim diseara la dans?..stiu un club super tare ...unde papparazzi nu trag niciodata..
-Sigur,Schlieri..suna grozav...
-Ok..dar am o mica problema....
-Ce anume?
-Poi...paparazzi imi cunosc masina...deci te superi daca o sa trebuiasca sa vii singura pana acolo..?cu un taxi sau ceva...nu te supara...dar nu vreau ca paparazzi sa ne urmareasca si sa ne strice seara...
-sigur Schlieri e ok..doar spune-mi ora si adresa si o sa vin...
-Ok iubito!..uite aceasta este adresa..ne intalnim acolo la ora 21:00..sa nu ajungi mai repede .nu vreau sa astepti acolo singura..(:
-Ok atunci..ne vedem la 21:00
-Ok scumpa mea..te iubesc..
-Si eu te iubesc,Schlieri...
-Pa pa ..
-Pa..

Hannah P.O.V...
Nu inteleg...de ce mi-a zis sa nu ajung mai repede?...hmm ceva e putred aici....dar o sa aflu eu adevarul...
Insa..sper ca banuielile mele sa nu fie adevarate..nu vreau sa-l pierd pe Schlieri..il iubesc prea mult...el este totul pentru mine....nu as putea niciodata sa stau suparata pe el....

------------------Heyy...aici este capitolul 6...sorry pentru intarziere..am avut niste probleme cu netul si nu prea am putut sa intru....ok deci sper sa va placa..sii..astept parerile voastre..de bine sau de rau..(:...Criss...kisses:*:*:*:*

Un comentariu:

Cristina spunea...

Criss acu am observat si yo ca ai pus capitolul ma apuc si eu de scris imediat:D frumos capitolul Felicitari:)kisses crissy:*:*:*