miercuri, 18 august 2010

CAPITOLUL 1- "KINDA MAGIC"


Imi pare rau,a fost vina mea..a spus Schlieri aplecandu-se sa ia cartile Hannei de jos..
-Nu, nuu..a fost vina mea..a spus Hannah aplecandu-se si ea dupa carti....
Hee hee,erau ceva de genul..”You,me,we’re face to face but we don’t see eye to eye”..stateau fatza in fatza,aplecandu-se dupa carti,dar nu se uitau unul in ochii celuilalt...dar..magia se produce..mainile lor se intalnesc pe carte...atunci se ridica amandoi,se uita unul la celalalt...si rosesc..se vedea clar pe fetzele lor ca avea sa se infiripe ceva intre ei...
Schlieri,fiind baiatul..trebuia sa ia initiativa..asa ca spune hotarat:
-Buna!..eu sunt Gregor Schlierenzauer..Schlieri cum imi zic prieteni si practic ski jumping.Imi pare bine de cunostinta
-Buunnaaa..a spus Hannah cu vocea tremuranda..numele meu este Hannah..si mie imi pare bine sa te cunosc..
-Esti foarte frumoasa..a spus Schlieri rusinos...
-Multumesc.:”>(awww ce dragut e)
-Ce-ai zice daca te-as invita la un suc in seara asta?..a spus Schlieri hotarat
-Mi-ar face mare placere sa vin ...
-Atunci asa ramane.
 Hannah i-a dat lui Schlieri numarul de telefon,adresa locuintei ei..si a plecat spre casa urmand sa se intalneasca cu el la ora 20:00
Wow..era asa de nerabdatoare...nici nu a ajuns bine acasa si a inceput sa se pregateasca pentru intalnire..doar iesea cu un ski jumper,nu cu oricine ?)
Deci...Hannah a imbracat o rochie alba,frumoasa...perfecta pentru o iesire in oras...si-a luat o pereche de sandale de pantofi negri,cu toc...si bineinteles..make up-ul...era asa frumoasa!!..
Si iaca vine si ora 20:00...
Soneria se auzea sunand....
-Viiiiinn acum!!..a strigat Hannah nerabdatoare...stiind ca e Schlieri..
Cand a deschis usa...wow!!un buchet mare de flori ii aparu in fatza....si bineinteles in spatele florilor..Schlieri !!!
-Acestea sunt pentru tine,Hannah...!
-Awwww,multumesc mult Schlieri..sunt superbe!!..dar nu trebuia sa te deranjezi
-Sa ma deranjez?nicidecum,a fost placerea mea.
-Ok,iti multumesc mult..
Hannah pov.
Oww nu pot sa cred ca mi-a adus flori...este asa de dragut...nu am mai intalnit niciodata in viata mea un baiat atat de dragut..si ochii aia ai lui...:x pur si simplu ma topesc dupa ei...awwww...
Deci..cei doi ies din casa si se indreapta spre masina lui Schlieri...un BMW x6..ROSU!
-Aww ce frumoasa masina ai,Schlieri
-Multumesc,a zis Schlieri deschizandu-i Hannei usa sa intre...
(Awwww ce frumos miroase in masina luiii..)si-a spus hannah in gand...fermecata parca de mireasma  
-Tu practici vreun sport,Hannah?..
-Daa!!..sunt o mare amatoare a schiului alpin...este pasiunea mea.
-Aww ce frumos!ma bucur ca iti plac sporturile de iarna...poate vii odata la o competitie de ski jumping ,ce zici?
-OOww mi-ar placea la nebunie..multumesc pentru invitatie,sigr o sa fiu acolo si o sa te sustin.
-Ok Hannah,aproape am ajuns..dar o sa te rog ceva...
-Ce anume Schlieri?
-O sa te rog sa inchizi ochii si sa nu-i deschizi pana ce nu ajungem acolo....
-Ok sigur..
-Promiti?
-Promit !! 
Peste 5 minute....
-Hannah am ajuns!!..mai tine ochii deschisi doar pana coboram din masina...
Deci...ca un gentleman ce e..Schlieri a coborat din masina si-a luato pe Hannah in brate...
Hannah pov.
Awwww nu pot sa cred ca m-a luat in brate ..eeste un gentleman...niciun baiat nu a mai facut asta pentru mine...sunt atat de fericita ca l-am intalnit pe schlieri
Gata am ajuns..poti sa deschizi ochii...!!
..Cand a deschis ochii..Hannah era ceva de genu'...WOW!!!...
Ghiiicitii...Schlieri a adus-o...nu la un suc ..asa cum a zis..a dus-o..intr-un parc....plin de luminite...cu o masa intr-un cerc de lumanari...cat de romantiic!!!!
Hannah era atat de ametita...incat nici nu mai stia ce sa zica....
-Hannahh!!?Hannnnaaaaaahh?!!!..
Si nimic... cred ca Hannah era prea socata ca sa mai reactioneze...:))
-Daa daa!!...imi cer scuze,eram prea fermecata de aceasta priveliste minunata!!..
-Ai facut asta pentru mine ,Schlieri?...
-Da,numai pentru tine!!
-Awww esti un scump!!!...
-Iti multumesc Hannah si tu esti o scumpa! :*
-Haide,vino sa ne asezam la masa....!
-Sigur,sa  mergem..
S-au asezat la masa.... si a inceput muzica...Schlieri a ales pentru Hannah o melodie ...AWW!!-We still have dreaaamss...-Modern Talking
-Aww Schlieri!!!...ce melodie frumoasa !!! 
-Imi acorzi acest dans?..a spus Schlieri rusinos...
-Daaa cu placere....a spus Hannah incantata...(awww nu pot sa cred ca m-a invitat la dans......!!!)
Oww...cand te uitai la ei..ziceai ca sunt experti in dans....erau o pereche minunata...se completau unul pe celalalt mai bine ca oricine....
-Au continuat sa danseze...pana cand...aww!!..un moment magic..buzele lor s-au "lipit" ... si au inceput sa se sarute..aww ce dulci erau! ca si doi copii...
Parca erau facuti unul pentru altul...atat de frumosi!!!...
-Eu..euu...( a spus Hannah..speechless :)))
-Este in regula...:)..Te iubesc Hannah!...
-Aww si eu te iubesc Schlieri...
Si..au continuat acea magica seara..pana in zorii diminetii....



_____Heyyy!!! eu sunt Criss...si acesta este capitolu 1...de altfel si primul meu capitol la un fic..(:...sper sa va placa ..si...astept comentarii...kisses:*:*:*:*_______

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un inceput destul de bun. Un pic dezamagita...dar in fine;)
Astept capitolul 2.

Xoxo

Anonim spunea...

foarte frumos capitolul,imi place !! bravo Criss,te-ai descurcat :*

Anonim spunea...

imi place mult :X:X:X:X:X:Xde tot