miercuri, 18 august 2010

Capitolul 2- Happiness

Capitolul 2 -Happiness

Hannah PoV.

Nu ma asteptam la toate astea de la Schlieri, adika este prima noastra intalnire si sau intamplat toate astea. Pot sa spun ca sunt socata, privelistea care era in fata mea imi inspira romantism. Nu stiam ca Schlieri era atat de romantic, defapt nu stiam aproape nimik despre el. Unele lucruri scrise in reviste despre el sunt total neadevarata.Probabil gresesc dar simt ceva foarte puternic pentru el. Poate inca nu este aceea iubire intensa , aceea iubire pe care o vezi in filme. Dar pentru mine acest sentiment total necunoscut , il pot numi "Dragoste la prima vedere". Mereu am vrut sa stiu cum este sa iubesti.Poate vi se pare ciudat dar pana acum nu am mai avut nici un iubit. Vedeam cupluri sarutandu-se prin parc, ii invidiam dar nici-o data nu-i intelegeam. Dar acum incep sa inteleg ce inseamna asta. Intre timp Schlieri ma adus acasa , a fost o intalnire foarte reusita .Cel mai frumos moment a fost cand am vazut rasaritul impreuna, un moment unic cred ca va ramane in viata mea pentru totdeauna.Masina parca pe aleea casei mele , iar Schlieri sa dat jos din masina si mi-a deschis usa.

-Multumesc!(am spus eu rosiind )

-Stii , mi-a placut foarte mult aceasta intalnire.

-Si mie.

-Maine ejti libera?

-Da...

-Pai vrei sa mergem la o cafea?

-Sigur.

-Ok , vin dupa tine pe la 15:30 , e bine pe-atunci?

-Da, este foarte bine, noapte buna!

-Mda,hey ai uitat ceva.

-Ce?(ma uitam eu cu o privire care spunea" ce idioata sunt")

-Sa-ti iei ramas buna de la mine. (hm....inteligent , am mers sa-i dau un pupic pe obraz dar el sa intors si l-am sarutat pe buze.)

-Ahm, eu, imi cer scuze.

-E in regula Hannah , e vina mea.

-Nu este vina ta.

-Te iubesc!

-Si eu, chiar daca te cunosc de foarte putin timp.

-Cred ca este un fel de "dragoste la prima vedere"

-Probabil.

-Sigurat, adika cand te-am vazut am stiut ca tu ejti totul pentru mine.

-Mda, acum chiar trebuie sa plec.

-Si eu, ne vedem maine.

-Da , apropo da-mi un sms cand ajungi acasa.

-Iti faci griji pentru mine?
-Nu , numai putin.

-Ok.

-Ai grija cum conduci.

-Tu stii cu cine vorbesti?

-Cu cine?

-Cu un profesionist , ma pricep de minune la condus.

-Bine, domnule profesionist.

-Te iubesc!

-Si eu!

Am intrat in casa, am urcat sus in camera mea ,am facut un dush mi-am luat pijamalele si am adormit. Apoi un vis super a luat viata in imaginatia mea . Eram eu si Schlieri pe malul unui lac.Eram imbratisati , il simteam era ca si cum era real. L-am sarutat si atunci m-am trezit.Vis idiot nu puteai si tu dura putin mai mult, off si cand am cosmaruri nu am mai trezesc. Nervoasa m-am schimbat siam coborat jos in bucatarie.Nu am intrat bine ca Kristina ma ataca cu o groaza de intrebari care suna cam asa:

-Cum a fost?

-Ce parfum foloseste?

-Unde te-a dus?

-Te-a sarutat?

-Cum saruta ?

-Pasional sau dulce?
-Gata, linistestete.

-Bine.

-Asa, inspira , expira, inspira ...

-Raspunde o data!!

-Bine bine.

-Ascult!

-Deci am fost intr-un loc superb plin de lumanari, apoi am stat si am vazut impreuna rasaritul, si da ma sarutat.

-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

-Gata Kristina , nu mai zbiera!

-Cum era?
-Ce?

-Sarutul, Hannah , Schlieri tocmai te-a sarutat si tu .

-Pai a fost pasional dar si dulce in acelasi timp.

-Ai ceva palnuri azi?
-Da!:D

-Ce planuri ai mai exact?

-Ma duc cu Schlieri la o cafea.

-Ooo, si cu ce te imbraci?

-Pai , nu prea stiu.

-Hai repede sa alegem o tinuta.

-Ok.

Kristina ma tarat pana in camera mea , si timp de o ora am tot cautat haine , si pana la urma iatale. Niste blugi gri foarte stramti, o camasa alba eleganta si pe deasupra o vesta. Eram gata , am coborat jos m-am uitat la telefon si am observat ac am primit un mesaj de la Schlieri.

"Ti-am trimis un mesaj , am ajuns acasa ,probabil ca dormi , ne vedem maine la cafea , nu mai am rabdare.Te pwwp si Te iubesc!!! Schilieri :*:*:*:*

Oh ce dulce nu a uitat sa-mi trimita mesaj, era asa de scump , presimt ca el va fii totul pentru mine. Il iubesc , dar nu vreau sa ma grabesc , vreau sa luam totul pas cu pas.

-Ding Dong!!

-Raspund eu!!(i-am spus Kristinei)

-Buna scumpo!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buna fetelor , sunt Crissy si am venit cu capitolul 2, sper sa va placa si astept parerile voastre indiferent daca sunt de bine sau de rau:*:*kisses:*:*:* crissy

4 comentarii:

Cristina spunea...

fetelor am cateva greseli:D si nu merge sa le corectez.ah ec nervoasa sunt:D

Anonim spunea...

Ce sweet e capitolul asta.
Dragoste la prima vedere vorba lui Alex. Astept cap 3 :x

Xoxo

Anonim spunea...

f frumos imi place :*:*

Anonim spunea...

Imi place :X