marți, 24 august 2010

Personajele

Buna fetelor, sun tot eu Crissy si am revenit dupa nici cateva ore de la postarea capitolului 4 cu o alta postare in care sunt personajele. Fiecare personaj are un rol foarte important in acest fic.Sper sa va placa , acum sa nu o mai lungesc .Uite care sunt pesonajele:
Rolul principal , Gregor Schlierenzauer( Schlieri):Ca sa stiti Schlieri este sky jumping si in realitate.Acum un alt personaj principal Hannah Beth:
Hannah si cu Schlieri nu se cunosc in realitate.
Acum un personaj pe care il cunoaste toata lumea .....cred....Bella Swan:
La fel ca si Hannah , Bella si SChlieri nus e cunosc in
realitate. Am spus asta ca sa stiti, sper ca nu v-am enervat:D. Acum un alt Sky jumper Thomas Morgenstern ( Morgi):O avem si pe KRistina care este iubita lui Morgi ( in realitate) si verisoara Hannei in fic:

Din nefericire nu am gasit poze care sa-mi placa cu Kristina asa ca am gasit-o pe asta in care sunt amandoiO avem si pe Alexandra ( Alexa) ea este foarte b
una prietena cu Kristina si Hannah:
Si un alt personaj care va contribui la actiunea acestiu Fic:D. SE numeste Cosmin si este un bun prieten cu SChlieri si Morgi:
_______________________________________________________________
Atat pentru moment , sper sa va placa , va rog comentati pentru ca vreau sa va stiu parerea despre personajele acestei povesti:D.Kisses :*:*:*:Crissy

Niciun comentariu: