marți, 24 august 2010

Capitolul 4 - Too much



Capitolul 4 – Too much

Hannah PoV.

Azi a fost o zii extrem de frumoasa, am vorbit cu Schlieri multe lucruri si am reusit sa-l cunosc mai bine.Poate nu ma crede nimeni dar de cand cu Schlieri zambesc intruna , daca ma vede cineva ar spune ca sunt idioata.Nu am intrat bine pe usa caci Kristina , sari pe mine. Si din spusele ei la intalnit pe Morgi si i-a cerut nr. De telefon. Daca tot vorbesc de telefon dupa ma suna Schlieri si imi propuse o iesire in 4 , Kristinei o sa-i palca asta.

-Hannah!! Mai ejti ? Sau iar trebuie sa zbier pana ragusesc?

-Oh , scuze , ce spuneai?:D

-Pai a sunat Schlieri ...

-Oooo..da , pai ne-a propus o iesire in 4:D, vrei?
-Sigur!!!O doamne!!

-Ce?
-Trebuie sa mergem la cumparaturi.

-Kristina , dar numai acum cateva zile am fost la cumparaturi.

-Hannah!Hannh!Hannah!

-Da stiu, unei femei nici-o data nu ii este de ajuns .

-Ei haide!!

-Nu!!

-Vrei sa-l impresionezi pe Schlieri?

-Daca pui problema asa , hai!! (am luat cardurile si cheile masini mele care apropo era un ferrari , si am tras-o pe Kristina dupa mine )

Ajunse la mall , am hoinarit prin diferite magazine , dupa o ora de cautat am gasit tinutele perfecte. Eu eram imbracata intr-o rochie Eve, pantofi de culoare mov din piele intoarsa, aveam o gentuta plic cu funditza, iar ac accesori aveam o bratara cu fundita si pietricele si un colier cu medalion. Iar Kristina avea o rochie Dolly , niste sandale negre cu toc inalt, o poseta cu tinte si o bratara cu pietre stalucitoare . Inainte de a cumpara toate astea am primit un mesaj de la Schlieri prin care imi spunea:

" Iubire , sper ca nu et superi dar ati vrea sa veniti deseara la o petrecere organizata de niste prieteni? Sper sa nu te superi dar a aparut in ultimul moment, si oricum tot ne vom intalni toti patru doar ac va fii la petrecere. Lasa-mi un mesaj daca veniti."

Iar eu i-am raspuns :

" Iubire sigur ca venim si nu-i nici o suparare. Te rog spunemi ora si locul:D."

Nu dura mult timp si iar am primit un mesaj:

" Ok , deci venim dupa voi la 20:30 , va avea loc la un restaorant din apropiere . Apropo vom merge toti in masina mea."

Intre timp eu am ajuns acasa i-am spus Kristinei si am urcat sus in camera mea , iar mai apoi imi suna telefonul se pare ca era Schlieri.

-Hannah?

-Da?

-Te-ai imbracat?
-Nu, de ce?

-Pentru ac e 20:00 si la jumate vin dupa tine.

-Oh, doamne intarzii , gata ne vedem la 20:30.

-Ok.

-Multumesc ca mi-ai amintit.

-Cu placere, te iubesc.

M-am imbracat repede , si-a aranjat parul , sa machiat si apoi a coborat jos .Acolo se afla Kristina gata imbracata , se pare ac se uita la televizor.

-Ce faci Criss?

-Ma uit la TV, tu?

-Acum am coborat jos.

-Am vazut.

-Ding! Dong!

-Am mers am deschis si in fata mea era Morgi, mda ma asteptam sa fie Schlieri al meu dar am bucuram ca am ocazia sa-l cunosc pe Morgi.

-Buna , sunt Morgi !

-Hannah , imi pare bine.

-Si mie, Kristina pe unde este?
-Sunt aici!(aparu si Kristina prin spatele meu.)

-Si Schlieri unde este?
-Vine imediat.

-A....ok.

-Haideti sa mergem.

Am mers pana la masina , acolo era Schlieri , care cand ma vazu veni spre mine , ma saruta . Apoi am urcat in masina , Kristin si Morgi erau in spate iar noi in fata.In cateva minute am ajuns la petrecere.Cand am coborat din masina , am fost orbita de aparatele foto , iar reporteri ne adresau tot felul de intrebari.Schleiri ma luat de acolo si ma indrumat inauntru , eu eram orbita.Acelasi lucru a facut si Morgi cu Kristina, ajunsi inauntru petrecerea era in toi, ne-am asezat la o masa.Am vorbit tot feluri de lucruri apoi am mers spre ringul de dans. Eu si Schlieri dansam foarte bine toti se uitau la noi ca la extraterestri .Da si stiu si de ec , adika nimeni nu la mai vazut pe Schlieri iesind in public cu o fata. Poate ca cei apropiati lui au mai avut ocazia sa vada asta dar ceilalti nici de cum. Cred ca toata seara am dansat , mai spre dimineata am plecat acasa , insa au apaut niste probleme.Se pare ac erau foarte multi reporteri , am iesit acompaniati de niste barbati foarte bine facuti.Schlieri era foarte agitat, ajunsi acasa la mine a urcat la mine in camera.

-Schlieri ce este cu tine?

-Hannah imi pare rau!!

-De ce?

-Pentru ca din cauza mea , acum toti te vor vana , vei aparea in ziare la TV, si credema ca nu-i de bine.

-Sincer , chiar nu-mi pasa.

-Hannah , nu ai idee ce rau e . Trebuie mereu sa fugi, sa eviti acei oameni .Maine o sa-ti afle adresa si cand te vei trezi vei vedea ca in curte se vor afla multi reporteri.

-Schlieri cat timp esti alaturi de mine, pot trece peste asta.

-Da stiu , dar sunt un idiot .

-Ba nu , nu ejti.

-Ba da sunt pentru ca am fost atat de " cu capul in nori" , trebuia sa-mi fii dta seama ca vor fii ziaristi.

-Asculta-ma!

-Te ascult!

-Cat timp suntem impreuna si ne avem unul pe celalalt , nimeni si nimik nu ne poate face rau.

-Ai dreptate.

-Stiu!

-Trebuie sa plec, noapte buna , te iubesc!

-Si eu , noapte buna. ( l-am condus pana afara , iar apoi am urcat sus in camera mea si am adormit).

Fetelor sunt Crissy aici aveti capitolul 4 , sper sa va placa , va rog lasati com .Acum ma apuc de scris la celalalt fic :D. Kisses:*:*:Crissy

3 comentarii:

Biancalena spunea...

Foarte tare! Îmi place cum scrieţi. Keep going:P

AlexandraM spunea...

Frumos.Devine freak cu toti acei reporteri,dar e ok.succes!

Anonim spunea...

Foarte dragut. Vreau actiune!!!!! Spor la scris fele mele >:D<

Xoxo